Papallones i mantis

Leave a Comment

Quan surto a córrer en bicicleta pels voltants de Mataró sempre estic a l'aguait perquè sovint hi trobo coses interessants. Aquestes dues papallones les vaig veure en un pi pinyer just damunt del circuït de cros municipal. Se'm va fer estrany veure-les copulant perquè ja estàvem a la tardor i començava a fer fred. L'època de reproducció de les papallones ja havia passat feia dies.


I la mantis se'm va creuar per davant i gairebé l'aixafo amb la roda de la bici. Per sort la vaig poder esquivar, i em va donar temps a fer-li un parell de fotos amb el mòbil just abans que s'amagués entre les herbes. Aquesta la vaig veure en un turó que fa llindar entre Mataró i Argentona, vora la zona del Sorrall.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

CC (by-nc) Reconeixement – NoComercial. Amb la tecnologia de Blogger.