Escalada a la masia

Leave a Comment



Remenant fotos velles vaig trobar aquesta. Quins records! Ara fa més de 20 anys vam llogar una masia un grup d'amics: en Raimon, en Pep, en Joan i jo.
I com per aquella època m'apassionava l'escalada, ràpidament ens vam muntar un rocòdrom a les parets de la casa. A la foto podem veure en Josep Mª Cases, més conegut com a "Xuxe", uns dels mítics escaladors solsonins, pare de moltes vies de la paret de Canalda, i durant un temps el meu mestre. Qui l'aguanta és en Joan Soler, veí de l'Hostal Nou i un bon amic i company d'escalades.

Ens ho vam passar molt bé mentre vam tenir la casa, hi vam dedicar un munt de temps, diners i esforços en adecentar-la. Durant molt de temps havia estat abandonada i els baixos s'havien fet servir com a quadres. Recordo que el terra estava cobert per dos pams (literalment, no exagero) de merda dels animals que s'hi havien guardat. Qui sap si bens, cabres o vaques. Vam haver de treballar durant molts dies i trèiem la merda a carretons plens.
També vam haver de posar mobles, i portes i finestres. A l'hivern feia un fred que glaçava. Algun cop ens havíem trobat que no podíem posar la clau al pany del cotxe perquè s'havia glaçat.
El millor racó de la casa era el banc de la llar de foc. Allà hi torràvem pa i botifarres, i castanyes quan n'era temps. Però al final vam haver de deixar-la. Desavinences entre nosaltres van fer que cadascú se n'anés pel seu camí.

D'aquella mateixa època son les següents fotos. Ja fa més de vints anys, aleshores jo encara tenia cabells al cap. :) Les imatges són del rocòdrom que hi ha a Andorra. I jo surto a la foto del mig i a la de la dreta. Les fotos les va fer en Joan Soler. Disculpeu la mala qualitat, però fa vint anys només tenia una càmera analògica cutre, res a veure amb les càmeres digitals actuals.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

CC (by-nc) Reconeixement – NoComercial. Amb la tecnologia de Blogger.